اسلامیسازی و اسلامهراسی دو حربه رسانههای بیگانه / چرا غرب سیل سیستان و بلوچستان را به مسائل قومیتی ربط داد؟! یك كارشناس رسانه گفت: رسانههای بیگانه پس از آنكه دریافتند با اسلامهراسی نمیتوانند به مقاصد اصلی خود برسند اقدام به اسلام سازی كردند تا از این طریق بتوانند اسلامهراسی را پیادهسازی كنند. 1403/01/10|
وارونهنمایی حقایق تكنیك نخنما غرب / چرا رسانهها بیگانه شكست خوردند؟ صفایی گفت: وظیفه رسانه خبررسانی است كه با اطلاعرسانی تفاوت بسیاری دارد و به این معنا است كه خبر باید دراسرعوقت با صحت و دقت نشر داده شود كه معمولاً در بحث رقابتپذیری، صحت كمتر مورد دقت قرار میگیرد. 1402/12/23|
رمز موفقیت انقلاب اسلامی در صحنه بودن مردم است / تلاش نافرجام رسانههای بیگانه برای وارونگی حقیقت كوثری گفت: دشمن به دنبال این بود كه از تقارن پیشآمده ایام انتخابات با سیل سیستان و بلوچستان جهت جریانسازی و مهندسی افكار عمومی و به حاشیه كشاندن انتخابات استفاده كند. 1402/12/23|
تلاش رسانههای بیگانه برای مخدوشسازی رویدادها در ایران/ جنگهای منشوری چگونه خلق میشوند؟ یك كارشناس رسانه گفت: رسانههای بیگانه به كمك شیوه نظرسنجی درصدد پایین نشاندادن میزان مشاركت مردم در انتخابات بودند تا از این طریق ذهن مخاطبان را به سویی ببرند كه اكثریت مردم در انتخاب شركت نمیكنند. 1402/12/22|
هویتبخشی رسانههای داخلی به عبارت من رأی نمیدهم / بهرهگیری بیبیسی از تكنیك تله واكنشی معكوس رجبی گفت: درحالیكه رهبر انقلاب رأیدادن را فریضهای شرعی میدانند؛ اما برخی از رسانههای داخلی با تأكید بر عدم تمایل مردم به رأیدادن به این موضوع هویت بخشیده و قبح آن را در میان مردم از بین بردند. 1402/12/16|
عدم شناخت بافت جامعه ایرانی، نقطهضعف رسانههای بیگانه روزمه گفت: مردم ایران، مردمی سیاسی هستند، گمان غلط رسانههای بیگانه از عدم مشاركت این مردم كه تجلی دموكراسی است، میتوانند تلنگری به مسئولین بزنند غافل از این كه مسئولین در ایران با مردم در ارتباطاند. 1402/12/12|
بهترین مدل برای مقابله با رسانههای بیگانه، شفافسازی است محمد قادری كارشناس و تحلیلگر حوزه رسانه اظهار داشت: بهترین مدل برای مقابله با چنین فرایند و جنگ تمامعیاری صادق و شفافبودن نسبت به نقاط ضعفمان است. 1402/12/01|
تلاش رسانههای بیگانه برای ایجاد منظومه خشم با مینگذاری در ذهن مخاطب علی ودایع كارشناس و فعال رسانه اظهار داشت: رسانههای بیگانه برای ایجاد منظومه خشم از فاكتورهای ملموس برای مخاطب بهره میگیرند. 1402/11/23|
رسانههای بیگانه مرزهای فضا و زمان را در هم میآمیزند دكتر داودی كارشناس ارشد رسانه بیان كرد:رسانههای بیگانه با پوشش شبكهای و تقسیم كار مرزهای فضا و زمان را در هم میآمیزند و نوعی سرگشتگی در ذهن مخاطب ایجاد میكنند. مفاهیم روز با مصادیق دیروز سنجیده میشود و برای امروز كاربردی، تداعی میشود. 1402/11/23|
ذهن خالی جوانان از دوران پهلوی؛ فرصت طلایی رسانههای بیگانه است دكتر نوروزانی، كارشناس رسانه بیان كرد: اكنون جامعه جوان ما وارد كنش اجتماعی شدهاند و سن آنها به جایی رسیده است كه حق انتخاب و ریلگذاری برای زندگی خود دارند. 1402/11/14|
تمركز رسانههای بیگانه برای اقبال جامعه ایرانی به پهلوی؛ سواد تاریخی را دریابید تحلیلگر ارشد حوزه رسانه با بیان اینكه رسانههای بیگانه از پروژه تطهیر عبور كردند و با پهلوی سازی در فرایند پهلوی گرایی گام بر میدارند گفت: تمركز این رسانهها بر اقبال جامعه ایرانی به سمت پهلوی است. 1402/11/11|
هدفگذاری رسانههای بیگانه برای نابودی ایران با تطهیر و تحریف پهلوی مرتضی سیمیاری كارشناس و فعال حوزه رسانه اظهار داشت: تطهیر حكومت پهلوی یك امر اتفاقی نیست، از صبح پیروزی انقلاب اسلامی، ماشین تبلیغاتی دشمن به راه افتاد؛ اما اكنون كمپین تطهیر پهلوی به پایان راه نزدیك شده است. 1402/11/09|
خروجی نهایی رسانههای بیگانه؛ تخریب جمهوری اسلامی و تقویت تصویر رژیم پهلوی محمد جلیلی پژوهشگر و كارشناس رسانه و علوم سیاسی اظهار داشت: رسانههای بیگانه تلاش میكند كه در یك تكرار و قالب پردازی متنوع و جذاب در ذهن بسیاری از مخاطبان خود به تخریب جمهوری اسلامی ایرانی و تقویت تصویر رژیم پهلوی بپردازد. 1402/11/07|
اگر روایت گر تاریخ نباشیم، پهلوی شویی كار خود را میكند جواد یوسفی كارشناس رسانه اظهار داشت: رسانههای داخلی باید به امر روایتگری تاریخ بپردازند. اگر روایت گر تاریخ نباشیم، عملیات رسانههای بیگانه در قالب پهلوی شویی خواهند توانست ذائقه مخاطب امروزی را تغییر دهد. 1402/11/04|
هدف؛ جازدن پهلوی مطلوب بهجای جمهوری اسلامی نامطلوب رسانههای بیگانه سعی دارند تا زمان متوقفشدة در سال 57 نسبت به پهلوی را زمان مطلوب و شیرین جا بزنند و زمان به جریان افتاده بعد از سال 57 نسبت به جمهوری اسلامی را با وضعیت نامطلوب بدانند. 1402/11/03|
اثبات فرهنگ نئولیبرالیسم غرب در قالب رژیم پهلوی علیرضا چابكرور كارشناس مسائل رسانه اظهار داشت: تضادهایی كه در درون ساختار نئولیبرالیسم آمریكا وجود دارد، فریاد میزند كه تمام زیرساختهای او دچار چالش شده است. به همین دلیل در قالب رژیم پهلوی از موضوعی تحت عنوان گسست نسلها استفاده میكنند. 1402/10/29|