رفتارشناسی رسانه های بیگانه نسبت به ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی با حضورسیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر علیرضا داوودی(كارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دكتر داوود فریدپور(استاد دانشگاه و كارشناس حوزه رسانه)
استانداردسازی رسانه های بیگانه در خصوص مفهوم حقوق زنان در ایران با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، سعید ناظمی(كارشناس مسائل رسانه) و رضا صفایی(كارشناس مدیریت رسانه)
بررسی مدلهای برقراری ارتباط میان سوژه های موازی تا پردازش سوژه های میدانی در رسانه های بیگانه با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر محمد كوثری ( فعال و پژوهشگر رسانه ) و دكتر مهدی شهركی ( استاد دانشگاه و كارشناس رسانه )
مدل های پرداخت رسانه های بیگانه به رویدادهای مهم در ایران با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر معصومه نصیری(كارشناس و فعال رسانه) و دكتر علیرضا داوودی(كارشناس ارشد رسانه و تحلیلگر رسانه)
از تبلیغات حجیم علیه انتخابات تا تحلیل معكوس علیه مردم با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر علیرضا داوودی ( كارشناس ارشد و تحلیلگر حوزه رسانه ) و دكتر اسد رجبی ( كارشناس و فعال رسانه )
از اغراق تا كمان توسط رسانه های بیگانه با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر حمیده طباطبایی ( استاد دانشگاه و پژوهشگر رسانه ) / داریوش صفرنژاد ( كارشناس مسائل بین الملل )
رسانه های بیگانه، از اصالت بر حاشیه تا ناقص سازی متن با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر جواد یوسفی(مدرس دانشگاه و كارشناس رسانه) و دكتر وحید آقا محسنی(كارشناس و پژوهشگر رسانه)
رسانه های بیگانه ، از تحریف وضع موجود تا تشكیك در مفید بودن حضور با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، عباس روزمه(استاد دانشگاه و كارشناس رسانه) و دكتر علیرضا داوودی(كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه)
رسانه های بیگانه چگونه از سوژه های قدیمی برای تمركز بر گذاره سازی های جدید استفاده می كنند با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمدرضا اشراقی(كارشناس مجری)، دكتر محمد قادری ( كارشناس و تحلیلگر مسائل رسانه ) و ارتباط تلفنی با دكتر محمد ابراهیم بهرامی ( كارشناس و پژوهشگر رسانه )
از خوانش های جهت دار تا بازتاب معكوس رویدادها در ایران با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر علیرضا داوودی(كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه) و فرهاد پاشاوند(كارشناس مسائل راهبردی و رسانه)
بررسی چگونگی عملكرد رسانه های بیگانه در مهندسی مخاطب برای حضور در میدان / تداخل و جابجایی موضوعات اصلی و فرعی در واحد زمان / بروز تشویش در نقش آفرینی خود مخاطب در زمان مواجهه با موضوعات و رویدادها با حضور فریدون ماهر(تهیه كننده)، حسین افراخته(كارشناس مجری) و ارتباط تلفنی با دكتر سید محمد بحرینیان ( پژوهشگر حوزه رسانه ) و دكتر محمد قادری ( كارشناس مسائل رسانه )
رسانه های بیگانه چگونه مخاطبان خود را ناآرام میكنند؟ با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر سیدمرتضی موسویان(مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای و عضو هیئت علمی) و علی ودایع(كارشناس و فعال رسانه)
از تردد در زمان تا توقف در موضوعات در انقلاب اسلامی با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر علیرضا داوودی ( كارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه ) و ارتباط تلفنی با دكتر محمد آقاتقی ( كارشناس مسائل سیاسی و رسانه )
از تحكیم گزاره های موافق ساز تا تحقیر انگاره های مقابل ساز با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، سید حسین جوانشیر ( فعال سیاسی و كارشناس رسانه ) و ارتباط تلفنی با دكتر هادی البرزی ( كارشناس ارشد رسانه )
از تعریف برای تحریف ، تا تحریف برای ترغیب در رسانه های بیگانه با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر شهرام نوروزانی(استاد دانشگاه و كارشناس رسانه) و محمد حسن عبدالصمد(كارشناس و فعال رسانه)
از نفی اطلاعات دقیق تا جهل برای ایجاد گرایش های معلق به پهلوی با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر علیرضا داوودی ( پژوهشگر ارشد رسانه ) و دكتر علیرضا كیقبادی ( پژوهشگر حوزه اجتماعی و سیاسی و پژوهشگرر ارتباطات و رسانه )
از گرایش های غیر واقعی تا گرایش سازی غیر معقول در مخاطب در رسانه های بیگانه / بررسی تكنیك های مواری اختصاصی در هر كدام از رسانه های بیگانه نشست به ایجاد جداسازی احساسات و هیجانات در خصوص پذیرش پهلوی ای كه دیده نشده پهلوی كه ساخته شده در قبال پهلوی حقیقی ای كه بوده است با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، سید محمد اطهری(كارشناس مجری) و دكتر وحید آقامحسنی ( پژوهشگر رسانه و كارشناس مدیریت رسانه )
از تحریف پهلوی تا تحریك پهلوی شناسی معكوس در رسانه های بیگانه با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر محمد جلیلی(پژوهشگر و كارشناس رسانه و علوم سیاسی) و دكتر علی محمد اسماعیلی(كارشناس رسانه)
از خوانش جدید برای تحریف تا بیان برای تغییر دیدگاه در رسانه های بیگانه با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، حسین افراخته(كارشناس مجری)، دكتر جواد یوسفی(استاد دانشگاه و كارشناس رسانه) و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محمدلو(كارشناس و تحلیلگر رسانه)
مدل های پهلوی خوانی جدید در گزاره های تبلیغی در رسانه های بیگانه با حضور سیده فاطمه شعار(تهیه كننده)، محمود شهیدی(كارشناس مجری)، دكتر علیرضا داوودی ( كارشناس و تحلیلگر رسانه ) و دكتر محمدرضا یاسینی ( كارشناس مسائل سیاسی و رسانه )