چرایی ضعف سیستم ایمنی در آقایان دكتر مصطفی زاده(متخصص ایمونولوژی)در برنامه روزنه گفت:از آنجایی كه خانمها دارای هورمون استروژن میباشند،بیماریهای خودایمنی در آنها و بیماریهای سرطانی در آقایان بیشتر مشاهده میشود و از این رو آقایان از سیستم ایمنی ضعیفتری برخوردار هستند. 6 سال پیش
تقویت سیستم ایمنی و مقابله با كرونـا دكتر احسان حجازیان (متخصص تغذیه و رژیم درمانی) در برنامه روزنه با اشاره به اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن در مواجه با ویروس كرونا گفت: «در این دوران باید از هرگونه پُرخوری اجتناب كرد، چرا كه افزایش وزن یكی از علل اصلی تضعیف سیستم ایمنی است.» 6 سال پیش