بررسی تاثیر مدیریت افكار عمومی بر احساس امنیت اجتماعی هشتگ گفتگو، 26 شهریورماه با حضور كارشناسان به بررسی تاثیر مدیریت افكار عمومی بر احساس امنیت اجتماعی میپردازد. 1402/06/26
دستورالعمل مدیریت رسانهای، در شرایط بحران الزامی است ركنی در مصاحبه با رادیو گفت وگو بیان كرد: باید دستورالعمل مدیریت رسانهای در بحران وجود داشته باشد؛ یعنی رسانه یك پروتكلهایی داشته باشد و بداند در شرایط بحرانی چگونه عمل كند. 1402/06/20
مدیریت رسانه ای و مهندسی افكار عمومی هشتگ گفتگو، 19 شهریورماه با حضور كارشناسان به بررسی مدیریت رسانهای و مهندسی افكار عمومی میپردازد. 1402/06/19
رسانهها و گروگانگیری افكار عمومی قربانی زواره در گفتگوی تلفنی با رادیو گفتوگو بیان كرد: امروزه بهكارگیری ابزارهای مختلف در محیط رسانهای؛ در واقع یك نوع ابزار جریانساز جنگهای هیبریدی شناختی هستند كه بهصورت هدفمند بر روی ذهن مخاطبان كار میكنند تا جریان متناسب با بازی 1402/06/13
نوجوانان و دوستیهای فضای مجازی قنبری در مصاحبه با رادیو گفت وگو عنوان كرد: دوستیهای مجازی كه امروزه خیلی سرلوحه نوجوانان قرار گرفته، جنسش فاصله بسیاری با ارزشهای جامعه ما دارد و بخشی از این دوستیها اخذ عاطفه و ارضای نیازهای مختلف از طریق جنس موافق است. 1402/06/06
دوستیهای فضای مجازی میتواند به مدیریت خشم كمك كند نویدی مقدم در مصاحبه با رادیو گفت وگو مطرح كرد: این دوستیها اگر تحت نظارت خانواده یا آموزش مراقبان نظارتی باشد میتواند منجر به افزایش صمیمیت و همدلی در سطح فردی و اجتماعی شود و همین طور میتواند به حل تعارض و حتی مدیریت خشم كمك كند. 1402/06/06
نقص در تمركز كودكان؛ بزرگترین آسیب ورود آنها به فضای مجازی عسكریان در رادیو گفت وگو اظهار كرد: بزرگترین آسیبی كه ورود به فضای مجازی برای كودكان به وجود آورده؛ بحث نقصهایی است كه در تمركز كودكان به وجود آمده و معضل بسیار بزرگی در حوزه تمركز كردن دارند. 1402/05/30
كودكان صفر و یكی هشتگ گفتگو، 29 مردادماه با حضور كارشناسان به بررسی چالشهای كودكان صفر و یكی (با تاكید بررسی خطرات پیش روی فرزندان در عصر دیجینال) میپردازد. 1402/05/29
كودك اینفلوئنسرها و بهرهكشی مدرن در فضای مجازی مسعودی در رادیو گفت وگو مطرح كرد: اینكه اینفلوئنسر بودن كودكان مثبت است یا منفی در موارد مختلف متفاوت است، در شرایط فعلی ایران و بررسی صفحات مجازی، اینفلوئنسر بودن كودكان اكثراً مضر است اما نمیتوان گفت به طور كلی منفی است. 1402/05/23
كودك اینقلوئنسرها و بهرهكِشی مدرن در فضای مجازی برنامه هشتگ گفتگو، 22 مردادماه با حضور كارشناسان به بررسی موضوع كودك اینقلوئنسرها و بهرهكِشی مدرن در فضای مجازی میپردازد. 1402/05/22
نداشتن حس ارزشمندی باعث اعتماد به نفس كاذب میشود منتظری در رادیو گفت وگو بیان كرد: اگر حس ارزشمندی نباشد باعث اعتماد به نفس كاذب میشود كه میتواند خطرناك در عرصه فضای مجازی باشد؛ چون در این فضا میخواهند از هر راهی مطرح شوند. 1402/05/16
عزت نفس در فضای مجازی كبیری در رادیو گفت وگو اظهار كرد: كسی كه احساس ارزشمندی كند توانمندی خود را به عرصه ظهور میگذارد و از دادههای خود و هر آنچه دارد تایید درست میگیرد؛ اما اگر كسی به ملاكهای ظاهری توجه كند احساس ارزشمندی در او پایین تر میآید. 1402/05/16
هویت در واقع برداشت از خود است منگلی در رادیو گفت وگو عنوان كرد: به محض اینكه شعور در انسان شكل بگیرد برداشت از خود هم شكل میگیرد و هویت در واقع برداشت از خود است و نیاز به خودباوری، شكوفایی و تعامل در بالاترین جایگاه آن قرار دارد. 1402/05/09
فضای مجازی یعنی تعامل دو طرفه همتی نژاد در رادیو گفت وگو اظهار كرد: وقتی مخاطب فعال است؛ این بستر هم فرصت و هم تهدید است و اگر بتوانیم از آن خوب استفاده كنیم عامل فرصت زا و عاملی است كه میتوان در جهت تقویت هویت ملی، مذهبی یا فرهنگی قدم برداشت. 1402/05/09
بررسی چالشهای فرهنگ و هویت در فضای مجازی هشتگ گفتگو، 8 مردادماه با حضور كارشناسان به بررسی چالشهای فرهنگ و هویت در فضای مجازی میپردازد. 1402/05/08
حجاب استایلها نباید یك ارزش را به شكل نادرست تبلیغ كنند محمودی در رادیو گفت وگو بیان كرد: حجاب با عفاف نمیتواند تناقض داشته باشد و تبرج با چادر و تبلیغ یك رفتار، نقض غرض است و حجاب استایلها نباید یك ارزش را به این شكل تبلیغ كنند. 1402/04/26