همگفتار | نقش تبلیغاتی رسانهها در انتخابات فایل ارسالی برای بخش همگفتار از دكتر مجید قنبری | كارشناس سواد رسانهای 3 ماه پیش
شیوهنامههای تبلیغات نامزدهای انتخابات دكتر محسن اسلامی (سخنگوی ستاد انتخابات كشور) به شیوهنامههای تبلیغات نامزدهای انتخابات پرداخت. 3 ماه پیش
در جریان باشیم كه ... | انواع تبلیغات رسانهای و تاثیرات آنها بر جامعه در این قسمت، دكتر معصومه نصیری (كارشناس سواد رسانهای) به انواع تبلیغات رسانهای و تاثیرات آنها بر جامعه میپردازد. 3 ماه پیش
دشمن در راس نقشههایش، تبلیغات است وسوسهای را كه روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد باتوم كه نمیتواند برطرف كند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف كند. 1 سال پیش
برش دیدار | باید اقتضائات كار فرهنگی - تبلیغی رعایت شود بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی 1 سال پیش
كاربران با چه هدفی قدم به دنیای رسانههای اجتماعی میگذارند؟ اینكه كاربران با چه انگیزه و هدفی قدم به دنیای مجازی و رسانههای اجتماعی میگذارند بسیار اهمیت دارد و كاربران برای ورود به این محیط باید شناخت هرچه بیشتر و بهتری از این فضا داشته باشند. 2 سال پیش
شاخص | امام و توطئه و نفاق از رشد ملت است كه نقشه های شوم اجانب كه به دست شاه باید اجرا شود مواجه با مخالفت ملت می شود؛ رشد ملت است كه حزب ساختگی شاه را با آن همه رعد و برق و عربده رسوا كرد و شاه را گرفتار آشفتگی و هیجان كرد. 2 سال پیش
شاخص | امام و آمریكا امام خمینی از آغاز مبارزه با استبداد شاهنشاهی آمریكا را به عنوان عامل اصلی خیانتها و جنایات شاه به مردم ایران و جهان معرفی كرد و در برابر سردمداران جهانخوار آن كشور موضعی استقلال طلبانه و سازش ناپذیر گرفت. 2 سال پیش
موشن گرافیك "فلسطین مظلوم" به مناسبت روز قدس موشن گرافیك "فلسطین مظلوم" به مناسبت روز قدس تولید شده توسط پرتال سازمان تبلیغات آستان قدس رضوی 2 سال پیش
آنها به مغز شما شلیك میكنند! ترویج مدگرایی و افزایش جراحیهای زیبایی، محصول اغواگری شبكههای اجتماعی و چهرهها، بلاگرها و اینفلوئنسرهایی است كه در یك تجارت شیرین به فكر و چشم مخاطب شلیك میكنند. 3 سال پیش
در مواجهه با پیامهای تبلیغاتی چه واكنشی نشان میدهید؟ متقاعدسازی مخاطب از اهداف مهم رسانهای خصوصاً در فضای مجازی است.برای اقناع مخاطب روشهای مختلفی مانند استفاده از تصاویر و نقلقول شخصیتهای مشهور،فنون طنز،ترس و همراهی با جماعت وجود دارد كه بیشتر در پیامهای تبلیغاتی به چشم میخورد. 3 سال پیش
واكنش علمای اهل سنت به تلاش شبكه سعودی برای تحریم انتخابات علمای اهل سنت به تبلیغات گسترده رسانههای سعودی برای تحریم انتخابات در ایران و ایجاد تفرقه میان مردم واكنش نشان دادند. 3 سال پیش
نماهنگ | چارچوب نامزدی حضرت آیتالله خامنهای در اولین بیانات خود بعد از مشخص شدن نامزدهای نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شروع زمان تبلیغات كاندیداها، در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس خطاب به نامزدها توصیههایی را بیان كردند. 3 سال پیش
سواد خبری | اقدامات انحرافی و ساختن طعمه خبری | بخش دوم بی بی سی نحوه پوشش خبری راهپیمایی اربعین97 3 سال پیش
سواد خبری | اقدامات انحرافی و ساختن طعمه خبری | بخش اول بایكوت معنادار رسانه های جهان در برابر بزرگترین رویداد بشری 3 سال پیش
آشوبگری در بستر اعتراضی در بعضی موارد، آشوبگر تا آنجا پیش میرود كه با انجام اقدامات خلاف مقررات همچون اعمال خشونت، كشاندن مردم به خیابانها و یا راهاندازی اعتصاب، سعی میكند حاكمیت مستقر را به انجام واكنش خشن تحریك كند. 3 سال پیش
والدین آنلاین چه میكنند؟! دكتر پوری (كارشناس ارشد فضای مجازی) در برنامه هشتگ گفتگو اظهار داشت: 4 سال پیش
تاریخچه آغاز به كار رادیو تاریخچه تاسیس رادیو در ایران نیز با تلگراف بی سیم ارتباط دارد . در سال 1303 (1924م) ، وزارت جنگ وقت ، به منظور بر پایی مقدمات راه اندازی تلگراف بی سیم ، یك دستگاه كامل فرستنده بی سیم موج بلند به قدرت 20 كیلوات برای تهران و .... 4 سال پیش
نماهنگ | تنها راه نجات اقتصاد امروز تولید در كشور ما رواج ندارد، یا بهتر بگوییم متداول نیست. افراد كمتر سراغ تولید میروند؛ یك دلیلش این است كه زحمت دارد و باید برایش عرق ریخت. به همین دلیل است كه باید افراد را به انجام آن تشویق كرد. 5 سال پیش