جوانان به عنوان مخاطبان اصلی مد و لباس، در سیاستگذاریها دیده نمیشوند قاسمی گفت: بخشهای دولتی برنامه ریزی كرده و قانون گذاری میكنند اما واقعیت اجتماعی، جوانان و افراد جامعه هستند كه مخاطبهای پدیدههای اجتماعی همچون مد هستند. 4 سال پیش
سازمان تبلیغات از طراحان داخلی حمایت كند یك پژوهشگر مد و لباس گفت: چرا سازمان تبلیغات اسلامی بخشی از بودجه خود را با مدیریت كارگروه ساماندهی مد و لباس در اختیار طراحان داخلی نمیگذارد؟! 4 سال پیش
بخش خصوصی توانایی ساماندهی مد ایرانی اسلامی را دارد عضو انجمن طراحان لباس ایران گفت: باید ساماندهی مد و لباس كشور را به بخش خصوصی واگذار كنیم و اجازه دهیم مد را با درنظر گرفتن فرهنگ و دین اسلام پیش ببرد. 4 سال پیش
تولیدكنندگان پوشاك بیش از نوآوری به كپی تمایل دارند راضیه السادات نوری عنوان كرد: یك تولیدكننده بیش از آن كه تمایل داشته باشد كار جدیدی به بازار عرضه كند به كپی كردن از دیگران گرایش دارد چرا كه از استقبال آن كالا در بازار، فروش خوب و بازگشت سرمایه اطمینان دارد. 4 سال پیش
قدرت اینستاگرام در مدسازی بسیار بالاست رئیس انجمن مد و لباس كشور گفت: شبكههای اجتماعی به ویژه اینستاگرام، بخش زیادی از جریان مدسازی را انجام میدهند كه كنترل آن در اختیار ما نیست. 4 سال پیش
چرا پوشاك باكیفیت ایرانی گران است؟ كارشناس صنعت مد و پوشاك ایران عنوان كرد : كم بودن تعداد چرخه تولید ، گران بودن مواد اولیه و پایین بودن بهره وری نیروی كار سبب بالا رفتن قیمت تمام شده پوشاك ایرانی می شود . 4 سال پیش
ترانسفر لباس های ایرانی به 4كشور دنیا رئیس نهمین جشنواره مد و لباس فجر ازتولید انبوه بسیاری طرح های لباس در سایر كشورها خبر داد و گفت: 20 نمونه كار از البسه ایرانی اسلامی انتخاب و برای تولید به 4 كشور مقصد ارسال شد. 4 سال پیش
برندسازی پوشاك با كیفیت از جشنواره فجر كلید می خورد دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور گفت: در نهمین جشنواره فجر كه 24 تا 29 بهمن برگزار می شود، مقالاتی برای برندسازی پوشاك داخلی بدست ما رسیده و كارگروه ساماندهی مد و لباس این مهم را پیگیری می كند. 4 سال پیش
نبود رسانه تخصصی در حوزه تبلیغات پوشاك ایرانی مدیر مسئول رسانه مد و پوشاك با اشاره به نقش تربیت افراد متخصص در حوزه رسانه برای تبلیغات گفت: ما در حوزه پوشاك رسانه قوی و تخصصی نداریم تا بین برند و مخاطبان اصلی ارتباط برقرار كند. 5 سال پیش