بدهی دولت دوازدهم به صندوق ذخیره فرهنگیان/ واریز 2 هزار میلیارد تومان از جیب فرهنگیان به صندوق ذخیره سرپرست دفتر مطالعات آموزش مركز پژوهشهای مجلس با اشاره به اینكه فرهنگیان در سالهای 1396تا1399 حدود دوهزار میلیارد تومان از حقوق خود رابه صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت كردندگفت:متاسفانه دولت 18 درصد از سهم خود را در این سالها پرداخت كرده است. 2 سال پیش
تصمیمگیران و تصمیمسازان آموزش و پرورش نباید درگیر تعارض منافع شوند ویس كرمی به تعارض منافع در آموزش و پرورش اشاره و اظهار كرد: كسانی كه در این وزارت خانه تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند باید از نظر حقوق مراقبت شوند تا منافع عمومی به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه فدای منافع شخصی نشود. 2 سال پیش
مكتب حاج قاسم با شیوه حافظه محوری در آموزش و پرورش سازگاری ندارد سلطانی در رادیو گفت و گو بیان اینكه در نظام آموزشی و پرورشی كشور، شیوه حافظه محوری و یادگیری مرسوم است گفت: مكتب قاسم سلیمانی پرورش محور است. 2 سال پیش
نظام تعلیم و تربیت، مكتب حاج قاسم را كالبد شكافی كند فیاض در رادیو گفت و گو گفت: نظام تعلیم و تربیت باید مكتب حاج قاسم را كالبدشكافی كرده و قواعد اساسی كنشگری ایشان را استخراج و آنها را به عنوان مدل ارائه دهد. 2 سال پیش
وزارت بهداشت باید در كنار آموزش و پرورش باشد سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه با رادیو گفتوگو، تاكید كرد وزارت بهداشت باید در اجرای شیوه نامههای بهداشتی در كنار آموزشوپرورش حضور داشته باشد و مدیران كمك مالی لازم برای تحقق پروتكلها را دریافت كنند. 3 سال پیش
تخصیص امكانات مالی مدارس درانتظار دستور فوری وزیر سخنگوی كمیسیون آموزش مجلس در ارتباط زنده با رادیو گفتوگو تاكید كرد وزیر آموزشوپرورش باید طی یك دستور فوری، نسبت به در اختیار قرار دادن امكانات به مدارس وارد عمل شود تا دست مدیران باز باشد. 3 سال پیش
عدم رایاعتماد به دو وزیر پیشنهادی قبلی وظیفه مجلس بود عضو كمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس معتقد است مجلس همان مسیری كه مدرسها دنبال میكنند را خواهد پیمود و وظیفه داشت به دو وزیر پیشنهادی قبلی رای اعتماد ندهد. 3 سال پیش
نگاه خاكستری مجلس به وزیر پیشنهادی آموزشوپرورش عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه با رادیو گفتوگو و با انتقاد نسبت به دیركرد دولت در انتخاب گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش، تاكید كرد كه هنوز تیم مدیریتی وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی نشده است. 3 سال پیش
وزیر پیشنهادی آموزشوپرورش هنوز مشخص نیست سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تعلل رئیس جمهور در معرفی گزینه مناسب برای تصد گری وزارت آموزش و پرورش تاكید كرد گمانه زنیها تا زمان معرفی رسمی وزیر به مجلس، صحت نخواهد داشت. 3 سال پیش
انجمن اولیا و مربیان؛ بازویی قدرتمند در آموزشوپرورش مدیركل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفتگویی كوتاه با رادیو گفتوگو به نقش سازنده خانوادهها، در پیشبُرد اهداف مدارس تاكید كرد. 3 سال پیش
افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی/ با مدارس متخلف برخورد میشود مدیركل مدارس و مراكز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینكه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به هزینهها و قیمتهای بازار تعیین میشود افزود: در این الگو، سهم اجاره بها و حق التدریس و حق الزحمه پرسنل و هزینههای جاری و نرخ تورم لحاظ میشود. 3 سال پیش
اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موجب رشد كیفی وزارتخانه خواهد شد منادی اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سبب موفقیت در همه بخشهای این وزارتخانه دانست و گفت:حوزههای آموزش نیروی انسانی، نحوه جذب معلم و بهبود محتوای كتب درسی از جمله بخشهایی هستند كه با اجرایی شدن سند، شاهد رشد آنها خواهیم بود. 3 سال پیش
در سند تحول بنیادین به مخاطبان توجهی نشده است میرزاده در رادیو گفت و گو گفت: در تدوین و اجرای سند مخاطب محوری را فراموش كردیم و تصمیم ها را به بدون در نظر گرفتن طیف گسترده ی سنی آنها اتخاذ می كنیم. 3 سال پیش
اعتمادسازی؛ ارمغان اجرای درست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امینه در رادیو گفت و گو اعتماد سازی را ارمغان پیاده سازی این سند دانست و گفت: فاصله گرفتن آحاد جامعه از آن چیزی كه آموزش و پرورش انتظار دارد یكی از موانع است و لذا با تحقق این سند در كنار اعتمادسازی، انگیزه بخشی نیز در آموزش و پرورش محقق می 3 سال پیش
عملكرد مجلس در حوزه آموزش و پرورش قابل قبول است منتظری در رادیو گفتوگو با اذعان به نبود سهل انگاری در حوزه آموزش و پرورش در مجلس گفت: معدل مجلس در قبال آموزش و پرورش، معدل خوبی است. 3 سال پیش
سند بنیادین آموزش و پرورش، نیروی انسانی متعهد و حرفهای میخواهد مدیر كمیسیون راهبری تحول بنیادین شورای عالی آموزش و پرورش گفت: لازمه اجرای این سند نیروی انسانی متعهد، با انگیزه و حرفهای و تجهیزات مناسب است و به مدیرانی در حد قد و قواره خودش نیاز دارد. 3 سال پیش
اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به وزیری با عزم و باور جدی نیاز دارد ویس كرمی در رادیو گفت و گو گفت: وزیر آموزش و پرورش باید سند تحول بنیادین باور و عزم جدی برای اجرا داشته باشد تا مجلس بتواند لایحه را تنظیم كند. 3 سال پیش
تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش در گرو اجرای عدالت آموزشی است بنیادی گفت: ناعدالتی مغایر با سند تحول است و تنها به دنبال برخی جزئیات هستیم كه گرهای را حل نمیكند در حالی كه با اجرای عدالت آموزشی بر مبنای این سند، گویی سند تحول را اجرا كردهایم. 3 سال پیش
ممنوعیتهای قانونی در آموزش مجازی چیست؟ پژوهشگر سواد رسانهای در مصاحبه با رادیو گفتوگو از ممانعتهای قانونی در عرصه آموزش مجازی در دوران كرونا سخن گفت و به تشریح روشهای صحیحِ آموزش از راه دور پرداخت. 3 سال پیش
تا مساعد شدن شرایط جلوی بازگشایی مدارس را میگیریم حاجیپور در رادیو گفتوگو گفت: در صورت فراهم بودن اوضاع، تصمیمگیریها انجام میشود و در غیر این صورت كمیسیون آموزش جلوی بازگشایی مدارس میایستد. 3 سال پیش
بكارگیری اساتید راهنما برای آگاهی دادن به دانش آموزان در انتخاب رشته بابایی گفت: آموزش و پرورش باید از اساتید مشاور استفاده كند و با سنجش ظرفیت مورد نیاز برای كشور قبل از انتخاب رشته به دانش آموزان و اولیا آگاهی دهد و نقش رسانه در این بین میتواند موثر باشد. 3 سال پیش
به عملكرد آموزشو پرورش در دولت دوازدهم نمره قبولی نمیدهم بیات، در رادیو گفتوگو عنوان كرد: تعیین نمره عددی برای عملكرد آموزش و پرورش در دولت قبل سخت است و به عملكرد آموزش و پرورش در دولت دوازدهم نمره قبولی نمیدهم. 3 سال پیش
بازگشایی مدارس امكانپذیر نیست سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات در مصاحبه با رادیو گفتوگو تاكید كرد كه فضای عمومی از نظر سرایت كرونا قابل كنترل نیست و در صورت واكسینه شدن همه كادر آموزشی باز هم مدارس نباید باز شوند. 3 سال پیش
بكارگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مدارس به عنوان كارورز اربابیان در رادیو گفت و گو بیان كرد: یكی از راهكارهای مقابله با كمبود نیروی آموزشی در سال جدید این است كه دانشجویان دوره لیسانس دانشگاه فرهنگیان ساعاتی را مانند كارورز به كلاسهای بدون معلم بروند و جزئی از درس و نمره عملی آنها محسوب شود. 3 سال پیش
دانشگاه فرهنگیان مجوز پذیرش دانشجو از دوره فوق لیسانس را ندارد كچوئیان در مورد عدم پذیرش دانشجویان دوره فوق لیسانس گفت: در حال حاضر حدود 850 عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان داریم كه عمده آنها اعضای تطبیقی با مراكز تربیت معلم سنوات گذشته و فارغ التحصیلان جوان دكترای دانشگاههای دیگر هستند. 3 سال پیش
امسال مشكلات مدارس مضاعف است/ با تغییر دولت همه چیز گل و بلبل نمیشود نماینده مردم تهران در رادیو گفت و گو بیان كرد: برای مهر سال آینده، مشكلات مضاعف است و مدیران مدارس تصور نكنند با تغییر دولت همه چیز گل و بلبل میشود بلكه برای بررسی و كار روی موضوع، چندین ماه زمان نیاز است. 3 سال پیش
نقش 60درصدی سوابق تحصیلی از نقاط قوت سیاستهای جدید كنكور كمرئی، در رادیو گفت و گو عنوان كرد: نقش 60 درصدی سوابق تحصیلی در پذیرش كنكور از نقاط قوت سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو در مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی است. 3 سال پیش
وزیران دولت روحانی مدارس دولتی را تضعیف كردند سحر خیز در رادیو گفتوگو عنوان كرد: وزیران دولت روحانی در 8 سال گذشته مدارس دولتی را تضعیف كردند و مدارس غیر دولتی را دو برابر رشد دادند. 3 سال پیش
مدارس غیردولتی جلوه مشاركت خانوادهها در عرصه تعلیم و تربیت است اردستانی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: بر اساس قوانین اصل مشاركت در آموزش و پرورش و كمك كردن به دولت پذیرفته شده است و مدارس غیر دولتی جلوه بارز مشاركت خانوادهها در عرصه تعلیم و تربیت است. 3 سال پیش
مشاور در انتخاب رشته دانشآموز اجبار نمیكند مسعود شكوهی در رادیو گفتوگو گفت: هر دانشآموز میتواند بر اساس ویژگیهای رفتاری و تواناییهای خود با پیشنهاد مشاور [تكمیل فرم 6 هدایت تحصیلی] رشته خود را انتخاب كند. 3 سال پیش
دولت نگاه كالایی به آموزش و پرورش دارد سحر خیز در رادیو گفتوگو عنوان كرد: امروز دولت نگاه كالایی به آموزش و پرورش دارد و رقیب اصلی آموزش و پرورش دولتی اغلب وزرایی هستند كه در زمان دولت روحانی روی كار آمدهاند و رقیب تجاری آموزش و پرورش شدهاند. 3 سال پیش
كاهش جمعیت دانش آموزی مدارس غیر دولتی به خاطر كرونا منصور اردستانی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: در حال حاضر حدود 17 هزار مدرسه غیر دولتی در كشور وجود دارد كه یك میلیون و 660 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی درس میخوانند. 3 سال پیش
آموزش و پرورش نباید محلی برای عرضه معلومات باشد قائدی در رادیو گفت و گو، " ستم معلومات " را مربوط به معلمانی دانست كه معلومات خود را تماماً در اختیار دانش آموز قرار میدهند و تصریح كرد: آموزش و پرورش نباید جایی برای عرضه معلومات باشد و اگر هم هست باید در خدمت فرآیندهای اندیشیدن باشد. 3 سال پیش
حفظ سلامت دانشآموزان اولویت آموزش و پرورش است ساكی در رادیو گفتوگو عنوان كرد: در آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان به عنوان اولویت اصلی اهمیت دارد. 3 سال پیش
جبران كمبود معلم در تهران با افزایش تراكم كلاس! دُرّی گفت: متأسفانه ما در شهر تهران برای حل مشكل كمبود معلم، تراكم كلاس های درسی دوره ابتدایی و متوسطه را بالا بردیم. 3 سال پیش
بازنشستگی و استخدام در آموزش و پرورش برنامه گفتگوی علمی، هجدهم فروردین ماه با حضور كارشناسان این حوزه به بررسی موضوع " بازنشستگی بیحد و مشكل استخدام دو عامل كمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش" میپردازد. 3 سال پیش
كمبود نیروی انسانی و مشكلات در محتوای نظام تعلیم و تربیت دلایل اجرایی نشدن سند تحول علی كریمی فیروزجاهی مشكل اصلی در عدم اجرایی سند تحول آموزش و پرورش را چالشهای نرم افزاری دانست و بیان كرد: كمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش و مشكلات در محتوای نظام تعلیم و تربیت اصلی ترین مسائل حوزه نرم افزاری هستند. 3 سال پیش
ورود مدارس متوسطه شاهد به حوزه مهارتآموزی مدیركل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش پیش بینی كرد در سال آتی بخشی از دبیرستان هاش شاهد وارد مهارت آموزی شوند. 3 سال پیش
عدم عزم جدی عامل اصلی معطل بودن طرح نظام تحول آموزش و پرورش احمدحسین فلاحی عامل اصلی معطل بودن طرح نظام تحول آموزش و پرورش را عدم عزم جدی در دورههای مختلف دانست و گفت: البته متاسفانه تغییر دولتها نیز در سیاست گذاریهای كلی موثر بوده است. 3 سال پیش
رسیدگی به شكایات توسط اداره كل ارزیابی عملكرد آموزش و پرورش صورت میگیرد كفراشی گفت: به صورت موردی اگر گزارشی از نهادهای مختلف، خانواده ها و یا مردم در خصوص آموزش و پرورش ارائه شود، سازمان عملكرد پاسخگویی به شكایات آموزش و پرورش به آن رسیدگی می كند و امر نظارت را انجام می دهد. 3 سال پیش
بررسی فرصتها و چالشهای یادگیری آنلاین (شبكه شاد) در سال 99 برنامه هشتگ گفتگو، هفدهم اسفند ماه با حضور كارشناسان به بررسی" فرصتها و چالشهای یادگیری آنلاین (شبكه شاد) در سال 99" میپردازد. 3 سال پیش
رتبهبندی معلمان؛ شاه كلید ارتقای كیفیت آموزشی مدرس دانشگاه رتبه بندی معلمان را از نقاط مثبت سند تحول بنیادین خواند و گفت: رتبه بندی معلمان از جمله شاه كلیدهایی است كه می تواند كیفیت را در حوزه نیروی انسانی آموزش و پرورش ارتقا دهد. 3 سال پیش
نظام رتبهبندی معلمان همچنان در هاله ای از ابهام است مدیركل سابق آموزش و پرورش ابتدایی كشور گفت: گاهی نظام رتبه بندی را به عنوان وظیفه آموزش و پرورش مطرح می كنند، اما گاهی هم به دلیل هزینه بر بودن، این موضوع را به شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس ربط می دهند. 3 سال پیش
نبود نقشه راه مهمترین عامل اجرایی نشدن سند تحول است بیات در رادیو گفتوگو بیان كرد: نداشتن نقشه راه، عدم اولویت بندی و نبود شاخص برای ارزیابی و پایش از مهمترین مشكلات برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. 3 سال پیش
سند تحول بنیادین به شدت آرمانی و دور از ذهن است رئیس سابق پژوهشسراهای شهر تهران در اداره كل آموزش و پرورش تهران گفت: قرار بر این بود كه سند تحول به یك استراتژی تبدیل شود اما این سند بسیار آرمانی و دور از ذهن است و اجرای آن به درستی تبیین نشده است. 3 سال پیش
چشم انداز بودجه آموزش و پرورش در سال 1400 برنامه گفتگوی علمی، سوم اسفند ماه با حضور كارشناسان به موضوع " چشمانداز بودجه آموزش و پرورش در سال 1400" میپردازد. 3 سال پیش
تحصیل 60 هزار دانش آموز در مدارس كانكسی/ مجلس ورود كند عضو كمیسیون آموزش سازمان دیده بان شفافیت و عدالت گفت: اگر هر كانكس میانگین 10 تا 15 نفر ظرفیت داشته باشد یعنی 50 تا 60 هزار نفر در مدارس كانكسی تحصیل می كنند و در معرض خطر هستند. 3 سال پیش
شبكه شاد آموزش مجازی، راه دور یا الكترونیك... كدامیك؟ برنامه هشتگ گفتگو بیستویكم دی ماه با حضور كارشناسان به بررسی موضوع شبكه شاد آموزش مجازی، راه دور یا الكترونیك... كدامیك؟ میپردازد. 3 سال پیش
نقش بودجه آموزش و پرورش در رشد و تعالی آن و توسعه كشور برنامه گفتگوی علمی ، هفدهم دیماه با حضور كارشناسان به بررسی نقش بودجه آموزش و پرورش در رشد و تعالی آن و توسعه كشور میپردازد. 3 سال پیش
بودجههای پژوهش، صرف پژوهشهای نمایشی میشوند یك پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش گفت: ما بودجههای زیادی را صرف پژوهش میكنیم اما واقعیت این است كه این بودجهها صرف پژوهشهای نمایشی میشوند. 4 سال پیش
صنعت و مدرسه باید در تعامل همیشگی باشند درّی ایجاد پیوند بین صنعت و بازار كار با مدرسه را ضروری برشمرد و گفت: مدرسه و بازار باید با هم در تعامل باشند تا فارغ التحصیل بداند كه بازار كار زنده برای او وجود دارد. 4 سال پیش
عدم صراحت سند تحول و برداشتهای سلیقهای مسئولان سرپرست مجتمع آموزشی شریعتی بازنگری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت: عدم صراحت بخشی از این سند باعث شده كه در حوزه اجرا شاهد برداشتهای متفاوتی از آن باشیم. 4 سال پیش
تهران حداقل هزار مدرسه كم دارد محمدرضا قربانی گفت: طبق آخرین مطالعات، تهران نیازمند حدأقل هزار مدرسه جدید است و برای ساخت این تعداد مدرسه، در كنار خیرین باید سایر نهادهای مدیریت شهری نیز ورود كنند. 4 سال پیش
دستگاههای متعددی در اجرای سند تحول مسئولیت دارند حجت الله بنیادی اظهاركرد: اجرای سند تحول فقط بر عهده آموزش و پرورش نیست و نهادهای دیگر مانند صدا و سیما و وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه نیز در اجرای آن سهم دارند. 4 سال پیش
دولت از آموزش مجازی حمایت نكرد مجید سماواتی با انتقاد از فراهم نشدن بسترهای حمایتی از آموزش در فضای مجازی مانند اینترنت رایگان گفت: متأسفانه به محض روی كار آمدن شبكه شاد، قیمت موبایل و تبلت چند برابر افزایش پیدا كرد. 4 سال پیش
كم كاری وزارت ارتباطات در ارائه اینترنت به آموزش و پرورش رئیس آموزش و پرورش یكی از مناطق تهران با انتقاد شدید از سازمانهایی كه سهمشان را در مشاركت با آموزش وپرورش ادا نمیكنند گفت: انتقاد اصلی ما به وزارت ارتباطات است زیرا اینترنت مناسب در اختیار مدارس و معلمان و دانش آموزان قرار نگرفته است. 4 سال پیش
آموزش بدون پرورش؛ زنگ خطر روزهای قرنطینه رئیس انجمن صیانت از كودكان آنلاین عنوان كرد: یك زنگ خطر جدی به نام آموزش بدون پرورش هستیم و اگر چاره اساسی برای آن اندیشیده نشود در آینده با چالش جدی مواجه خواهیم بود. 4 سال پیش
برگزاری دوره آموزش مهارتهای تركیبی برای كاركنان آموزش و پرورش دبیركل شورای عالی آموزشوپرورش گفت: ادارهكل شهر تهران با همكاری صداوسیما یك دوره آموزشی جامع را درباب مهارتهای تركیبی همراه با گواهی ضمنخدمت در 90ساعت ارائه خواهدكرد و معلمان سراسركشور میتوانند بصورت رایگان ازاین برنامهها استفاده كنند. 4 سال پیش
عملكرد ضعیف شبكه شاد در تقویت امور پرورشی یكی از مدیران مدارس تهران با تصریح بر اینكه شبكه شاد بیشتر حالت نمایشی دارد تا حالت اجرایی گفت: توانایی ما برای تقویت حوزه پرورش در شبكه شاد بسیار ضعیف است. 4 سال پیش
نظام فعلی گزینش معلمان همخوانی با سند تحول ندارد محمدرضا سهیلی گفت: متأسفانه نظام گزینش ما در مراحل گزینش، جذب و نگهداری دبیران ناكارآمد است و با سند تحول همخوانی ندارد. 4 سال پیش
70 درصد سند تحول بنیادین هنوز اجرایی نشده است عادل خالقی با اشاره به اجرایی نشدن 22 مورد (معادل 70 درصد) از مفاد سند تحول گفت: به عنوان مثال اگر موارد فناورانه این سند اجرایی شده بود الان با شیوع كرونا دچار مشكل نمی شدیم. 4 سال پیش
كمبود نیروی انسانی برای تحقق سند تحول بنیادین مشاور معاونت امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأكید رهبری بر جذب معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی گفت: ما نیروی انسانی لازم (فرهنگیان) را برای تحقق این سند تربیت نكرده ایم. 4 سال پیش
تعارض منافع موجب بی عدالتی اجتماعی و رانت میشود وحیدی در رادیو گفتوگو گفت: تعارض منافع موجب خواهد شد منافع جامعه قربانی منافع عدهای خاص شود و این مسئله ضربه بزرگی به كشور میزند زیرا موجب خواهد شد عدالت اجتماعی از بین برود. 4 سال پیش
راه اندازی مجدد مراكز «تربیت معلم» ضروری است دكتر مهدی اسماعیلی گفت: به نظر میرسد كه باید مراكز تربیت معلم را دوباره در قالب دانشگاه فرهنگیان احیا كنیم. 4 سال پیش
توسعه مدرسه پژوهنده امسال در دستور كار قرار میگیرد رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش توسعه مدرسه پژوهنده و ورود پرسشگری به كلاسهای درسی را از برنامههای سال جاری خواند و تصریح كرد: ایران بیش از 25 سال تجربه مطالعات دارد. 4 سال پیش
دادن نمره مردودی به شاد منصفانه نیست عیسی زاده مطرح كرد: در شرایطی كه شبكه " شاد " هنوز به سالگرد بهره برداری خود نرسیده است دادن نمره مردودی به دور از انصاف است. 4 سال پیش
مشكلات اقتصادی بر عدالت محوری آموزش و پرورش سایه انداخته است ثقفی گفت: برخی دانش آموزان امكانات بیشتری دارند و آموزشها را با كیفیت بیشتر و بهتری دریافت میكنند اما تعداد دیگری از دانش آموزان به واسطه مشكلات مادی كه دارند، كمتر از این نوع آموزشها بهره كافی را میبرند. 4 سال پیش
كانون پرورش فكری باید از متن به حاشیه رجعت كند نائب رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان را در حاشیه آموزش و پرورش قلمداد كرد و گفت: این نهاد باید در متن قرار گیرد. 4 سال پیش
شورای عالی آموزش و پرورش به نوعی مجلس آموزش و پرورش است دبیر شورای عالی آموزش و پرورش گفت: یكی از مهمترین اقداماتی كه این شورا در دورههای اخیر انجام داده تهیه «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» بوده است. 4 سال پیش
برای تحقق عدالت آموزشی، باید كیفیت آموزش را ارتقاء دهیم فرشیدی اظهار كرد: برای تحقق عدالت آموزشی، باید كیفیت آموزش را افزایش دهیم و فرصتی را فراهم كنیم تا هر دانش آموز حتی در دور افتاده ترین نقاط كشور، فرصت تحصیل داشته باشد. 4 سال پیش